niedziela, 27 kwietnia 2014

Koronka irlandzka - suknia

Udało mi się w końcu, po wielu dniach ciężkiej pracy, skończyć suknię z koronki irlandzkiej. To była moja pierwsza tak pracochłonna robótka, ale było warto :) jestem bardzo zadowolona z efektu.
Suknię zrobiłam z cienkiego kordonka w kolorze białym i beżowym, pod spodem jest halka z ciemno brązowej satyny. Sukienka z jest z boku zapinana na zamek.








Najwięcej czasu spędziłam na łączeniu elementów - niestety nie można robić tego 'w rękach', ponieważ trudno byłoby to zrobić tak, aby łączenia były równe - pracowałam więc na robótce przypiętej do styropianu, na 'formie' z szarego papieru





Suknia czeka teraz na okazję, aby ją założyć :)


14 komentarzy:

  1. Wow !!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jest piękna, albo nie.... jest cudowna.
    Podziwiam za cierpliwość, ale efekt jest tego wart. REWELACYJNA :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za jak zwykle miłe słowa i uznanie ;) tak, suknia pracochłonna, ale efekt jest :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Prawdziwe cudo! Podziwiam Twoją cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra
    czekam, żeby obejrzeć "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooooooooooooooooooooooo rany!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, świetna, wspaniała to mało powiedziane a raczej napisane, brak mi po prostu słów :) CUDOOOOOOOOOO !!! Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że się tak suknia spodobała :)

      Usuń
    2. przepiękna i jakże pracochłonna czapki z głów

      Usuń
  6. Piękna praca. Czy mogłabyś powiedzieć jaki nr kordonka użyłaś i jakiej firmy? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kordonek turecki bawełniany Klasik Altin Basak, nr 50, szydełko 0,5.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna!!!
    Robię bluzkę pierwszy raz w bardzo podobny sposób.Wiem ile to wymaga pracy podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń