niedziela, 8 marca 2015

Komplet dla chłopca

Witajcie!
Na wstępie - wszystkiego co najlepsze dla wszystkich Pań! Samych ciepłych i słonecznych dni :)
A teraz, zgodnie z tytułem, będzie coś dla chłopca.. a nawet dwóch ;)
Już chwilę temu dostałam zamówienie na komplet dla chłopca. Postanowiłam zrobić sweterek, spodenki, buciki, czapkę i rękawiczki. Dla niemowlaka na koniec zimy i początek wiosny będzie jak znalazł :) Zrobiłam je z białej włóczki z niebieskimi akcentami i dodatkami w postaci małych autek :) guziki do sweterka kupiłam, natomiast ozdoby do czapeczki, rękawiczek i bucików zrobiłam sama.
Drugi komplet, również dla chłopca, zrobiłam w takiej samej kolorystyce, natomiast jako dodatki są małe grzybki.
Jako, ze oba powędrowały już do nowych właścicieli, mogłam je zaprezentować tutaj :)

Z autkami

buciki dla dziecka

rękawiczki dla dziecka

czapeczka dla dziecka

sweter na drutach

spodnie na drutach

komplet na drutach

Z grzybkami

dla chłopca na prezent

prezent na chrzciny ręcznie robiony

czapka na drutach

dla niemowlaka komplet


5 komentarzy:

  1. Prześliczny komplet! Mały kawaler będzie wyglądał w nim zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam taką nadzieję :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Cudne komplety :-) Piękne kolory i cudne dodatki :-) Takie same, a jednak różne... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, wystarczyło zmienić dodatki i powstaje coś nowego ;)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. Czy ma Pani jakąś instrukcję jak taki komplet zrobić?

      Usuń