niedziela, 19 kwietnia 2015

Dawne i niedawne

Witam Odwiedzających :)
Dzisiaj mam dla Was jedną niedawno wykonaną pracę i jedną, której zapowiedź pojawiła się chyba pół roku temu ;) i chociaż samą robótkę skończyłam już dawno, jakoś nie było okazji, żeby wrzucić zdjęcie..
Tak więc.. dzisiaj jako pierwszy - śliwkowy sweterek-tunika. Pomysł własny, wykonanie oczywiście też :) ściągacz pośrodku sprawia, że sweter ładnie przylega do ciała.
Druga praca - haftowana wstążką i nitką torba na ramię. Bardzo pakowna, idealna na zakupy. Jakiś czas temu pokazywałam Wam jej część, dzisiaj już skończona.
Udanego tygodnia Wam życzę :)


sweter ręcznie robiony

sweter tunika


torba handmade

6 komentarzy:

  1. Sweter bardzo udany, ale ta torba haftowana wstążką i nitką - rewelacja. Bardzo mi się podoba. Pozdawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace :-)
    Sweter doskonały - przepiękny kolor i doskonały fason :-)
    Torba zachwycająca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć pomysłów ;) Sweterek wyszedł idealnie. Nie jest całkiem prosty, nie ma zbyt dużo materiału pod szyją (nie przepadam za golfami) i posiada odpowiednią grubość. Torba wyszła równie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też nie przepadam za golfami. A ten sweterek, chociaż dość prosty, wg mnie dość fajnie się prezentuje :)
      Pozdrawiam

      Usuń